Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI I REGULAMIN

Niniejsza Polityka prywatności i cookies określa zasady gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania danych osobowych.

Polityka prywatności i cookies została przyjęta przez Administratora danych w trosce o bezpieczeństwo Państwa danych osobowych, w szczególności w celu uniemożliwienia dostępu do nich osobom nieupoważnionym. Administrator danych zapewnia, że zasady przyjęte w niniejszej polityce prywatności zapewniają Państwu realizację uprawnień wynikających z obowiązujących przepisów.

  1. Dane zbierane są przez: Aktive-med. Magdalena Burska-Pawlik z siedzibą w Jaworznie, ul. Gen. T. Bora-Komorowskiego 55, Nip 6443259622, tel. 798556645, e-mail: magdalena@aktive-med.pl
  2. Przetwarzanie danych odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwanym dalej „RODO”.
  3. Mają Państwo prawo: żądać dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także do przenoszenia danych.
  4. Jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie Państwa zgody – mogą Państwo ją cofnąć w dowolnym momencie, informując nas o tym, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano wcześniej.
  5. Mogą Państwo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

DANE OSOBOWE PACJENTÓW:

  1. Przetwarzanie odbywa się w celu wykonania umowy z pacjentem, wykonania ciążących na nas obowiązków prawnych (przechowywanie dokumentacji) oraz realizowania prawnie uzasadnionych interesów administratora (marketing usług własnych oraz zabezpieczenie przed roszczeniami), zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b, c oraz f RODO.
  2. Podanie danych przez pacjenta jest wymagane przez przepisy dotyczące dokumentacji pacjentów i odmowa ich podania uniemożliwi nam świadczenie usług.
  3. Dostęp do danych mogą mieć współpracujący z nami fizjoterapeuci, lekarze i podmioty lecznicze – w celu zapewnienia ciągłości terapii. Mogą mieć do nich dostęp również zewnętrzne firmy IT, w zakresie serwisowania i dostarczania oprogramowania i sprzętu informatycznego. Poza tym dane nie będą ujawniane (udostępniane) innym podmiotom, poza przypadkami przewidzianymi w obowiązujących przepisach.
  4. Dane przechowywane będą przez okres nawet ponad 30 lat – ze względu na obwiązujące przepisy dotyczące dokumentacji pacjentów.

DANE OSOBOWE ZAWARTE W KORESPONDENCJI E-MAILOWEJ ORAZ SYSTEM REZERWACJI WIZYT:

  1. Przetwarzanie odbywa się w celu realizowania prawnie uzasadnionych interesów administratora – czyli utrzymywania korespondencji mailowej, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO oraz w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy – czyli rezerwacji wizyty zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
  2. Przetwarzane są następujące dane: adres e-mail, imię i nazwisko, numer telefonu oraz wszelkie inne dane, które przekażą nam Państwo w korespondencji mailowej lub telefonicznej.
  3. Podanie danych w tym zakresie jest dobrowolne i nie jest wymagane żadnymi przepisami, ale jeśli ich nie otrzymamy, nie będziemy w stanie utrzymywać z Państwem komunikacji e-mailowej, a także umożliwić zarezerwowanie wizyty.
  4. Dane mogą być przechowywane na zewnętrznych serwerach. Mogą mieć do nich dostęp również zewnętrzne firmy IT, w zakresie serwisowania i dostarczania oprogramowania i sprzętu informatycznego, a także podmioty oferujące usługi płatności online. Poza tym dane nie będą ujawniane
    (udostępniane) innym podmiotom, poza przypadkami przewidzianymi w obowiązujących przepisach.
  5. Dane przechowywane będą przez okres 10 lat – ze względu na obwiązujące przepisy podatkowe oraz okresy przedawnienia roszczeń.

DANE OSOBOWE ZAWARTE NA FAKTURACH I INNYCH DOKUMENTACH KSIĘGOWYCH:

  1. Przetwarzanie odbywa się w celu wykonywania obowiązków prawnych ciążących na administratorze (prowadzenia dokumentacji księgowej) oraz realizowania prawnie uzasadnionych interesów administratora (ewentualnego dochodzenia lub ochrony przed roszczeniami), zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c oraz f RODO.
  2. Przetwarzane są następujące dane: nazwa i adres sprzedawcy oraz nabywcy, numery NIP, ewentualne dane osoby podpisującej oraz inne dane umieszczane na fakturach i innych dokumentach księgowych.
  3. Obowiązek przetwarzania tych danych wynika z obowiązujących przepisów rachunkowych i podatkowych.
  4. Administrator może powierzyć przetwarzanie Państwa danych zewnętrznym firmom księgowym i kancelariom prawnym. Mogą mieć do nich dostęp również zewnętrzne firmy IT, w zakresie serwisowania i dostarczania oprogramowania i sprzętu informatycznego, a także firmy pocztowe i kurierskie, w przypadku przesyłania korespondencji. Państwa dane, w przypadku realizacji płatności, będą przekazywane do banków. W pozostałym zakresie dane nie będą ujawniane (udostępniane) innym podmiotom, poza przypadkami przewidzianymi w obowiązujących przepisach.
  5. Dane przechowywane będą przez okres 10 lat – ze względu na obwiązujące przepisy podatkowe oraz okresy przedawnienia roszczeń.
  6. Dane pozyskiwane są od Państwa oraz z publicznych rejestrów (CEIDG, KRS).

DANE OSOBOWE PRZETWARZANE NA PROFILU ADMINISTRATORA NA PORTALACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH:

  1. Przetwarzanie odbywa się w celu realizowania prawnie uzasadnionych interesów administratora – czyli utrzymywania kontaktu z klientami i potencjalnymi klientami na portalu społecznościowym, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
  2. Przetwarzane są następujące dane: imię, nazwisko, wizerunek, inne dane udostępniane przez użytkowników na ich profilach.
  3. Dane będą dostępne dla administratora portalu oraz jego użytkowników. Mogą mieć do nich dostęp również zewnętrzne firmy IT, w zakresie serwisowania oprogramowania i sprzętu informatycznego. Poza tym dane nie będą ujawniane (udostępniane) innym podmiotom, poza przypadkami przewidzianymi w obowiązujących przepisach.
  4. Dane nie będą przekazywane do państw trzecich lub do organizacji międzynarodowych, z zastrzeżeniem pkt 3 powyżej. Korzystając z portali społecznościowych muszą Państwo zdawać sobie sprawę, że przepisy o ochronie danych osobowych krajów spoza Unii Europejskiej mogą być mniej restrykcyjne.
  5. Dane przechowywane będą przez okres kiedy dany użytkownik będzie śledził profil administratora na portalu społecznościowym.

PLIKI COOKIE (CIASTECZKA):

  1. W celu zapewnienia jak największego komfortu korzystania z witryny, podczas jej przeglądania, na komputerze, smartfonie czy tablecie zapisywane są niewielkie pliki, tzw. cookie. Pliki te umożliwiają dostosowanie zawartości serwisu do Państwa potrzeb i zainteresowań. Dzięki zapisaniu ich na Państwa urządzeniu możliwe jest m. in. wyświetlanie strony w sposób najodpowiedniejszy dla określonego Użytkownika czy zapamiętanie towarów dodanych przez Państwa do koszyka. Pliki cookie umożliwiają nam zbieranie danych statystycznych, dzięki którym rozwijamy witrynę zgodnie z preferencjami naszych Klientów.
  2. Serwis wykorzystuje również zewnętrzne pliki cookie w celu popularyzacji serwisu na portalach społecznościowych oraz prezentowania treści multimedialnych, które są pobierane z zewnętrznego serwisu internetowego. Wykorzystanie tego rodzaju plików cookies zostało opisane poniżej:
    • Analiza i statystyka. Wykorzystujemy cookies do śledzenia statystyk strony, takich jak liczba osób odwiedzających, rodzaj systemu operacyjnego i przeglądarki internetowej wykorzystywanej do przeglądania strony, czas spędzony na stronie, odwiedzone podstrony etc. Korzystamy w tym zakresie z Google Analytics, co wiąże się z wykorzystaniem plików cookies firmy Google LLC. W ramach mechanizmu do zarządzania ustawieniami plików cookies masz możliwość zadecydowania, czy w ramach usługi Google Analytics będziemy mogli korzystać również z funkcji marketingowych, czy nie.
    • Marketing. Korzystamy z narzędzi marketingowych, takich jak Facebook Pixel, by kierować do Ciebie reklamy. Wiążę się to z wykorzystywaniem plików cookies firmy Facebook. W ramach ustawień plików cookies możesz zadecydować, czy wyrażasz zgodę na korzystanie przez nas w Twoim przypadku z Pixela Facebooka, czy nie.
    • Korzystamy z narzędzi remarketingowych Google AdWords. Wiąże się to z wykorzystywaniem plików cookies firmy Google LLC dotyczących usługi Google AdWords. W ramach mechanizmu do zarządzania ustawieniami plików cookies masz możliwość zadecydowania, czy będziemy mogli w Twoim przypadku korzystać z Google AdWords, czy nie.
    • Narzędzia społecznościowe. Zapewniamy możliwość korzystania z funkcji społecznościowych, takich jak udostępnianie treści w serwisach społecznościowych oraz subskrypcja profilu społecznościowego. Korzystanie z tych funkcji wiąże się z wykorzystywaniem plików cookies administratorów serwisów społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, Google+, LinkedIN.
    • Osadzamy na stronie nagrania wideo z serwisu YouTube. Gdy odtwarzasz takie nagrania, wykorzystywane są pliki cookies firmy Google LLC dotyczące usługi YouTube.
  3. Użytkownik może samodzielnie w dowolnym momencie zablokować bądź ograniczyć możliwość zapisania plików cookie na swoim urządzeniu, jednak istnieje ryzyko, że ta operacja znacznie utrudni korzystanie z witryny.

PODSUMOWANIE:

  1. Wszystkie przetwarzane przez nas dane osobowe zabezpieczone są zgodnie z wymogami RODO. Dokładamy wszelkich możliwych starań, aby zabezpieczyć Państwa dane i chronić je przed działaniami osób trzecich.
  2. Zastrzegamy sobie prawo do aktualizacji i zmiany niniejszej polityki prywatności poprzez publikację nowej wersji na tej stronie.
  3. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości oraz dodatkowych pytań dotyczących ochrony prywatności, prosimy o kontakt.

REGULAMIN WIZYT

 §1 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin (dalej jako „Regulamin”) określa zasady dokonywania osobiście, telefonicznie oraz drogą elektroniczną rezerwacji terminów wizyt w Aktive-med. Magdalena Burska-Pawlik z siedzibą w Jaworznie, 43-603 Jaworzno, ul. Gen. T. Bora-Komorowskiego 55, NIP 6443259622

2.Niniejszy Regulamin zostaje udostępniony Pacjentowi poprzez udostępnienie go na stronie internetowej aktive-med.pl, w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści.

  1. Rezerwując wizytę w Centrum Osteopatii Pacjent oświadcza, iż zapoznał się z niniejszym Regulaminem i przyjmuje go bez żadnych zastrzeżeń. Brak akceptacji warunków Regulaminu uniemożliwia rezerwację wizyty.
  2. Aktive-med Magdalena Burska-Pawlik prowadzi terminarz zapisów. Pacjenci obsługiwani są zgodnie z kolejnością zapisu.


§ 2 Rezerwacja wizyty

Rezerwacji wizyty w można dokonywać:

a) osobiście, w placówkach :

– „Bluemed” przy ulicy św. Huberta 6 w Katowicach, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 20:00 (z wyjątkiem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy),

– „ZenPilates” przy ulicy Obroki 109 w Katowicach, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 20:00 (z wyjątkiem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy),

– „Aktive-med ” przy ulicy Starowiejskiej 31  w Sosnowcu, w wyznaczonych terminach;


b) telefonicznie pod numerami +48 798556645

c) przez stronę internetową aktive-med.pl, 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.

§3 Zasady rezerwacji wizyty drogą elektroniczną

  1. W przypadku rezerwacji wizyty drogą elektroniczną, rezerwacja odbywa się przez stronę internetową aktive-med.pl.
  2. W celu skorzystania z rezerwacji wizyty drogą elektroniczną, Pacjent wypełnia i wysyła elektroniczny formularz rezerwacji udostępniony na stronie internetowej aktive-med.pl.
  3. W celu rezerwacji wizyty drogą elektroniczną niezbędne są co najmniej następujące wymagania techniczne:
    a) połączenie z siecią Internet,
    b) posiadanie urządzenia pozwalającego na korzystanie z zasobów sieci Internet,
    c) przeglądarka internetowa: Chrome lub FireFox, Opera, Edge lub Safari – w najnowszej wersji, obsługująca technologie cookies,
    d) aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
  4. Aktive-med Magdalena Burska-Pawlik nie pobiera żadnych opłat za komunikację z wykorzystaniem środków porozumiewania na odległość. Pacjent sam ponosi koszty zewnętrznych usług związanych z zapewnieniem dostępu do Internetu.
  5. Pacjent zobowiązuję się do niepublikowania w formularzu treści o charakterze bezprawnym.


§ 4 Przyjęcie rezerwacji (warunki zawarcia umowy)

  1. Jeżeli wizyta jest umawiana przez stronę internetową aktive-med.pl, to warunkiem przyjęcia rezerwacji i zawarcia umowy jest poprawne wypełnienie i wysłanie elektronicznego formularza rezerwacji udostępnionego na stronie internetowej aktive-med.pl.
  2. Jeżeli wizyta jest umawiana poprzez kontakt telefoniczny lub osobisty z rejestracją, to warunkiem jej przyjęcia i zawarcia umowy jest podanie swoich danych osobowych i wybór terminu wizyty. Po podaniu powyższych informacji Pacjent otrzymuje wiadomość SMS na numer telefonu podany przy rezerwacji, zawierającą potwierdzenie rezerwacji oraz informacje dot. obowiązywania niniejszego Regulaminu wraz z odesłaniem do jego treści znajdującej się na stronie internetowej aktive-med.pl, co oznacza, że wizyta została przyjęta i umowa została zawarta.
  3. Umowa ulega rozwiązaniu z chwilą odbycia wizyty w Centrum Osteopatii.


§ 5 Potwierdzenie wizyty

  1. Na tydzień przez terminem wizyty, Pacjent otrzymuje od Aktive-med  wiadomość SMS na numer telefonu podany przy rezerwacji, zawierającą przypomnienie o dacie wizyty z prośbą o informację zwrotną, jeżeli Pacjent chce odwołać wizytę.
  2. W dzień poprzedzający wizytę Pacjent otrzymuje od Aktive-med wiadomość SMS na numer telefonu podany przy rezerwacji, zawierającą przypomnienie o dacie wizyty oraz prośbę o jej potwierdzenie. Potwierdzenia wizyty należy dokonać do godziny 16:00 dnia poprzedzającego wizytę. Aktive-med może również kontaktować się telefonicznie w celu potwierdzenia wizyty.
  3. Brak potwierdzenia wizyty przez Pacjenta w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z jej odwołaniem.

§ 6 Odwołanie wizyty

  1. W przypadku braku możliwości pojawienia się na wizycie, należy ją odwołać najpóźniej do godziny 20:00 dnia poprzedzającego wizytę. Wizytę można odwołać:
    a) dzwoniąc na numer wskazany w § 2 pkt b) Regulaminu,
    b) wysyłając wiadomość SMS o treści NIE w odpowiedzi na SMS, o którym mowa w § 5 ust. 1 i 2 Regulaminu,
    c) osobiście w punktach Aktive-med wskazanych w § 2 pkt a) Regulaminu.
  2. Jeśli Pacjent anuluje wizytę lub zmieni jej termin po przekroczeniu terminu określonego w ust. 1 powyżej, to taka wizyta jest płatna – pełna stawka za daną wizytę. Podobnie, jeśli Pacjent nie pojawi się na wizycie i nie anuluje jej przed upływem terminu określonego w ust.1, to ponosi pełny koszt za wizytę.


§ 7 Spóźnienia

W przypadku spóźnienia się na wizytę jej czas zostaje skrócony o czas spóźnienia Pacjenta. Spóźnienie powyżej 15 minut traktowane jest jako rezygnacja z wizyty, która skutkuje obowiązkiem zapłaty kwoty, o której mowa w § 6 ust. 2 Regulaminu. W powyższej sytuacji Aktive-med zastrzega sobie prawo przyjęcia innego Pacjenta.


§ 8 Reklamacja

  1. Na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, Pacjent ma prawo złożyć reklamację.
  2. Reklamację należy zgłaszać na adres e-mail: magdalena@aktive-med.pl . Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać imię i nazwisko Pacjenta, adres e-mail oraz opis sprawy.
  3. Aktive-med udziela odpowiedzi na zgłoszenie w terminie 30 dni od dnia jego otrzymania. Odpowiedź na reklamację przesyła się Pacjentowi na podany przez niego adres e-mail.


§ 9 Odstąpienie od umowy

  1. Pacjent, zawierający umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej.
  2. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Pacjentowi po wykonaniu usługi, polegającej na odbyciu wizyty w Centrum Osteopatii, a także w przypadku upływu terminu, o którym mowa w § 6 ust. 1.
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Pacjent musi poinformować Aktive-med o swojej decyzji poprzez odwołanie wizyty w sposób określony w § 6 Regulaminu lub złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu wskazanego w ust. 1 powyżej, przy uwzględnieniu zapisów ust. 2, na adres e-mail: magdalena@aktive-med.pl .
  4. Wzór formularza odstąpienia stanowi załącznik do niniejszego regulaminu.


§ 10. Rozstrzyganie sporów

  1. W przypadku powstania sporu, wynikającego z realizacji usług, Stronom przysługuje prawo do rozwiązania go pozasądowo.
  2. Sprawa może być również przekazana do rozstrzygnięcia przez właściwy sąd powszechny.


§ 11 Postanowienia końcowe

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01 marca 2024 r.
  2. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Regulaminie odpowiednie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
  3. Każda zmiana niniejszego Regulaminu zostanie udostępniona poprzez umieszczenie jej na stronie internetowej https://aktive-med.pl/ . Rezerwacje złożone przed wejściem w życie zmian Regulaminu będą realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.
  4. Dane osobowe Pacjentów będą przetwarzane do celów rezerwacji i odbycia wizyty. Informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz prawach Pacjenta w tym zakresie dostępne są pod adresem: https://aktive-med/polityka-prywatnosci/.


Załącznik


Wzór formularza odstąpienia od umowy

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Aktive-med Magdalena Burska-Pawlik

Gen. T. Bora-Komorowskiego 55

43-603 Jaworzno

e-mail: magdalena@aktive-med.pl

Ja niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy o świadczenie usługi w Centrum Osteopatii, zaplanowanej na dzień: ……………, godz. …………………

Imię i nazwisko konsumenta: ………………………………………………………………………………

Adres konsumenta: ……………………………………………………………………………………………

Podpis konsumenta: ………………………………………………………………………………………….

Data: …………………………………………